Scrappa för Haiti?!

Hej alla scrappare!

Nu slänger jag ur mig en idé här och hoppas det är ok. Spinn gärna vidare, det vore fantastiskt om vi kunde göra något.

Jag tänker på alla drabbade på Haiti och känner så starkt att vi måste göra något. Visst kan var och en av oss skänka en slant i någon av alla insamlingar, men varför inte göra något tillsammans? Jag tänker mig någon typ av utmaning, där man kanske får betala en slant för att vara med, alt att det inte finns några sponsrade priser utan att sponsringen istället är hjälp till människorna på Haiti. I samband med detta kanske någon (gärna alla!) företagare vill passa på att ha erbjudanden till oss glada köpare. Och då uppmanar jag dem att istället för rabatter eller fraktfria erbjudanden, skänka frakten eller en procent till Haiti. På så vis kan vi alla hjälpas åt. Vi toksoppar och bidrar samtidigt! 🙂

Vad säger ni andra? Kan vi gå tillsammans och göra en insats för alla drabbade på Haiti?

//MOE

0 Responses to “Scrappa för Haiti?!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


