En vecka

Hoppsan. Så har det gått en vecka igen.

Lördagens bandyskola gick bättre. Morfar följde med och som det bandyproffs han är (i riktiga bandyrör anno 1963 eller så) så förde han Albin runt banana. Stolt som en tupp strålade han när han kom hem, han hade åkt 20-30 m helt själv på slutet. Morfarn hade träningsvärk efteråt, mamman var lycklig. Vi fortsätter ett tag till.

Resten av helgen har varit lika intensiv, men kul. Vi angjorde Vildmarkshotellet på Kolmården och har badat, ätit, sett på film och gått på barndisco och så deltog vi i Wild life tour igår, där vi bla fick möta delfiner, tigrar och elefanter riktigt nära. Och äta grillad korv utomhus i regnet, då den smakar som bäst. Toppenhelg med andra ord.

Nu är vi hemma igen. M är i USA den här veckan, kommer hem på lördag. Axel passade på att höja tempen i helgen och dras med feber. Jag är så trött, så trött och försöker andas mig igenom den här veckan. Albin bara är. Fem och ett halvt, going on six, och alla som vet hur det kan vara i den åldern kanske kan försöka förstå hur jag har det nu. Ofast funkar det, ibland bryter vi ihop men vi älskar varandra jättemycket. Den här veckan skiter vi i alla regler. Man får äta pop corn på en onsdag och man får somna i soffan om man vill. Hur jobbigt vi än har det vill jag inte byta för allt i världen. Mina små, underbara killar är ju mina. MINA! Jag som för några år sen inte visste om jag skulle kunna få barn alls har idag två, de två bästa. Jag försöker påminna mig om det när det är tungt.

Den här veckan blir en prövning, men vi kan alltid vila nästa år eller så.

1 Response to “En vecka”


  1. 1 Milla 24 november, 2009 kl. 1:59 e m

    Söta vän!! KRAAAAM till dig och dina fina, fina killar!! Ska jag poppa upp med en kaffetermos kanske? /Milla


Kommentera

Arkiv


