Santa Allmighty

Albin har börjat prata om Tomen och önskelistor. Han tror verkligen på Tomten. Att Tomten kan ordna allt. Det är underbart att få uppleva den där känslan igen, känslan av att Tomten snart kommer med allt man vill ha. Jag ler åt hans drömmar och fantasier just nu, men innerst inne är jag lite rädd. Jag vet inte alls hur jag ska kunna uppfylla hans drömmar. Han sa det själv alldeles nyss ”Tomten kan ju fixa allt” och nu sitter jag och funderar på hur sjutton vi ska fixa det här. Det är ingen dålig lista han har… Agentprylar, hojkie-tojkie, trollerilåda och ”en sån här” (Albin håller tummen mot örat och pekfingret mot munnen och menar ett head set). Det är superhjältar och magi som råder här hemma. Önskar att det var jag som hade den där trollerilådan just nu.

0 Responses to “Santa Allmighty”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


