Det blev höst

Hösten kom med rasande fart förra veckan. Det blev plötsligt kallt, blåsigt och lite regn då och då. Men också så där sjukt vackert som det bara är på hösten. Hög, klar luft. Och snuva.

Just nu är det nog mest jag som snörvlar, men även jag är på bättringsvägen. Vi håller oss hemma från alla större övningar den här veckan och bara är. Njuter av att vara föräldraledig, njuter av att vara förälder. Våra barn är det bästa som finns så klart och finast också, ellerhur? 😉

bröderna 091012
Våra finisar!

Axel rullar omkring på golvet, skrattar högt varje dag och sitter nästan själv redan. Hur ska det här sluta? Storleksmässigt har Axel följt Albin precis sedan han föddes, men det är också enda likheten mellan dem. Axel älskar att sitta med vid bordet och blir så arg, så arg varje gång grötportionen tar slut. Nu börjar det bli dags att koka lite bebismat! Han är en envis kille som vet vad han vill. Vägrar att ligga ner och vill helst gå redan.

Jag blir så glad varje dag när jag ser dem. Det bästa vi nånsin har gjort.

Just nu ligger lillmiraklet ute och sover i vagnen och jag ska sätta fart med symaskinen. Det ska bli en fleeceåkpåse. Vi får väl se.

5 Responses to “Det blev höst”


  1. 1 Marie L. 14 oktober, 2009 kl. 1:43 e m

    Hej hej.
    Oj vad lika dom är pojkarna! Hoppas ni har det bra. 🙂
    Kram
    /Marie

  2. 2 Arletta 14 oktober, 2009 kl. 10:01 e m

    Så söta de är! Och vad de har växt!!!

  3. 3 Milla 15 oktober, 2009 kl. 12:16 e m

    Vilken fin bild på killarna!! Axel ser så där skönt busig ut *s*

  4. 4 Kerstin 15 oktober, 2009 kl. 3:22 e m

    Jag har den bilden på skärmen. Mormor

  5. 5 Marie L. 15 oktober, 2009 kl. 9:53 e m

    Hej igen!
    Jag behöver din mailadress. Jag hittar inte den. 🙂


Kommentera

Arkiv


