Jag hann

Jag är tidsoptimist och det avspeglas i alla mina projekt. Ofta har jag bestämt vad jag ska göra långt innan, kommer aldrig igång i tid men till sist får jag arslet ur vagnen och det går undan. Det är oftast då det blir som bäst också. Därför gillar jag dead lines.

Det var så den här kom till. Stickade bakstycket i fredags, framstycket i lördags och sydde ihop den mindre än en timme innan dopet igår. När prästen kom hem till oss satt jag och sydde i knapparna…

091004 väst i merino extra fine strl 62-68

Den är nästan lika söt som innehållet. 🙂

0 Responses to “Jag hann”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


