På väg mot måndag

Skönt att läsa att det inte bara är vi som är Familjen Kaos förresten, utan att glömska och allmän förvirring mer eller mindre verkar vara standard. Jag anade nästan det, men tyvärr är det ju ofta bara de andra bitarna man hör om. Eller så ville jag hoppas att vi skulle vara perfekta. HAHA!

Idag hade vi trevligt besök av en präst. Vad det lider ska lille A bli döpt, förhoppningsvis utomhus, mitt i höstens vackra färger. Håller en tumme för att vi får varmt och fint väder ett tag till.

Kvällen är sen och jag ska lägga mig hos grymtande bebisen och läsa klart min bok innan jag släcker.

0 Responses to “På väg mot måndag”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


