Kulturnatt

Ikväll går årets Kulturnatt av stapeln. Här finns programmet för i år. Läs och kom ner till stan ikväll.

Själv ska jag delta i ett samtal om bloggande på VLT, Åsikten, kl 19.15. Kom dit och lyssna, vettja!

4 Responses to “Kulturnatt”


  1. 1 Karin J 19 september, 2009 kl. 9:17 e m

    Tack för att du var med och gjorde samtalet intressant i kväll. Det blev ju jättebra, och du var ju tryggheten själv.
    Kram, K

  2. 2 Livet runt 30...5 20 september, 2009 kl. 3:11 f m

    Hej,
    och tack för en spännande och givande kväll. Jag tycker bara att det var synd att inte fler insåg vad de gick miste om.
    /Kristina

  3. 3 Vicktoria 20 september, 2009 kl. 9:14 e m

    Tack Elin. Du berörde och jag kämpade med gråten.
    Vilken resa du har gjort, du starka starka kvinna.

    STORA kramar till Dig!

  4. 4 Elin 20 september, 2009 kl. 9:16 e m

    Vicktoria: Jag kämpade också. Med gråten. Det var värre än jag någonsin anat att höra mina egna ord om vår längtan läsas upp högt. Kram E


Kommentera

Arkiv


