Vem är vem?

Nästan alla tycker att pojkarna är så lika och visst, det har ju pappas bruna ögon båda två. Men jag och Mats tycker inte alls att de är så lika, som alla säger. Här är bilder på dem båda när de är tre månader:

3mån aa

3mån ka

Vem är vem?

Vem är lik vem? 

Vågar du gissa?

4 Responses to “Vem är vem?”


  1. 1 Marie 8 september, 2009 kl. 9:18 e m

    Axel-söt är överst och Albin-söt är underst.
    Axel är mer lik sin mor medans Albin är mer lik far.
    De är inte så jättelika, förutom vissa miner men man ser ABSOLUT att de är syskon. Finfina pojkar! 🙂

  2. 2 Milla 8 september, 2009 kl. 9:43 e m

    Instämmer heeelt med föregående talare. Axel överst – lik dig, Albin under – lik Mats 🙂

  3. 3 Majjen 10 september, 2009 kl. 9:29 f m

    Axel överst och Albin underst. Nu har jag ju aldrig sett varken mor eller far, men jag tycker nog att Albin är lik dig Moe, på den profilbild jag sett av dig.
    Men det är ju svårt att säga när jag inte sett båda! Och jag förstår ju av föregående inlägg att Albin är lik pappa. Men som sagt, jag ser drag av dig i Albin.

  4. 4 annica 10 september, 2009 kl. 8:21 e m

    tycker att man ser det lätt på dessa bilder! ingen tvekan att Albin är längst ner!


Kommentera

Arkiv


