Vad man borde och vad man gör

Vad jag borde:

– röja
– rensa
– slänga
– organisera
– flytta
– fixa

Vad jag gör:

– skriver vad jag borde-lista i bloggen
– uppdaterar status på Fejjan
– dagdrömmer
– sätter igång?

Det sista återstår att se.

4 Responses to “Vad man borde och vad man gör”


  1. 1 Zara 2 september, 2009 kl. 9:44 e m

    Ibland är det skönt att inte göra allt man borde förr eller senare måste man ju ändå göra det…

  2. 2 Elin 2 september, 2009 kl. 10:20 e m

    Zara: Det är bara det att jag redan är i läget att det måste göras… 😉

  3. 3 Milla 3 september, 2009 kl. 9:51 f m

    Hahaha, låter ungefär som jag… jag booorde.. fast jag ska bara först 😉 Kram!!

  4. 4 Majjen 3 september, 2009 kl. 9:55 f m

    Det är precis som jag då, vi har långa listor, men tyvärr inget som betas av. Det blir snarare bara värre och värre!

    Lycka till!


Kommentera

Arkiv


