Köket

För att ni ska få en uppfattning om hur nöjd jag är och vilket enorm skillnad det har blivit:

090825 kök före

Så där såg det alltså ut till i lördags förmiddag, då jag gick loss med målarfärg och tapeter. Idag blev jag klar.

090825 matplats efter

090825 soffa efter

090825 kattmat

090825 bord

090825 kanna

Helt plötsligt gör sig den orangea Bumlingen så mycket bättre. I den vitlackade zinkhinken har vi torrfoder till katterna. Det som saknas nu är ett nytt (fast gammalt) köksbord som jag håller på att lacka innan det får komma in. Ett par vita stolar till skulle inte heller vara helt fel. Men jag är nöjd för nu. 🙂

6 Responses to “Köket”


  1. 1 Ulrika 25 augusti, 2009 kl. 9:56 e m

    Hej!
    Det blev ju verkligen superfint! Vad duktig du har varit och va fort det har gått. Jag är grymt imponerad!Kram

  2. 2 Helena 26 augusti, 2009 kl. 9:58 f m

    Jättefint!! Jag älskar ju vitt så jag är såld direkt 🙂 Visst är det kul med färg mot det vita! ska bli spännande att se live 🙂 Kram

  3. 3 Milla 27 augusti, 2009 kl. 3:05 e m

    Ååååhhhh sååååå fint!! Vad händig du är!

  4. 4 Henrik & Emma 28 augusti, 2009 kl. 5:05 e m

    Det blev ju riktigt snyggt! Vi fick också en sådan där wow-känsla efter att ha vitmålat panelen i vårt vardagsrum. Snygg tapet också!

  5. 5 Lisa 29 augusti, 2009 kl. 9:46 f m

    Jättefint!! Verkligen suuper! Kramar!


Kommentera

Arkiv


