Hej!

Jag är en busig liten en. Ungefär 11 veckor gammal eller så och har precis flyttat ifrån min lagård till ett hus närmare stan. Mår prima här än så länge och försöker lista ut hur huslivet fungerar. Det bor en till kisse här som jag ska bli kompis med, nu är vi två tigers i familjen. Jag lekte med hans svans, hihi. 

Första natten var jag lite rädd och sov nära husse och matte, men jag vågade mig iväg på några små äventyr också. De där stora människorna jag bor hos byggde barrikad för trappan. De trodde jag skulle ramla ner. Men jag är en smart kisse, född på landet och ville ju inte vara ensam där uppe. Jag tog mig över och ner för trappan och då plockade de bort barrikaderna, så nu får jag gå upp och ner som jag vill.

Bästa stället är att ligga på garderoben i hallen, där har jag koll åt alla håll. Och så är det roligt att leka så klart. Jag leker med allt och till och med med mig själv. Det hänger en grej där bak som jag försöker fånga och idag har jag sett ännu en kattunge i spegeln. Den såg precis ut som jag!! Jag blev lite rädd, så jag hoppade högt först, men sen försökte jag tassa bort den andra katten. Det gick inte. Jag har fortfarande inte fattat vart han tog vägen sen… Människorna skrattade åt mig då, men det bjuder jag på.

Jag äter, skiter i låda och spinner då och då. Allt är prima än så länge.

++++++++++++66vcncvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv klo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7u,l,llkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk (jag hoppade upp och bloggade lite själv här, resten lät jag matte skriva)

090809 rocky

Over and out.

//Rocky

5 Responses to “Hej!”


  1. 1 Spooky 9 augusti, 2009 kl. 10:59 e m

    Hej och välkommen till familjen .. du var mig en söt en. Ännu en anledning till att besöka familjen snart igen 🙂

  2. 2 Zara 10 augusti, 2009 kl. 12:58 f m

    Åh vilken underbart söt liten familjemedlem!
    Kram

  3. 3 Ellinor 10 augusti, 2009 kl. 8:29 e m

    Hi hi…vilken liten sötnos som har tillkommit i familjen 😉

  4. 4 sussi 13 augusti, 2009 kl. 7:47 e m

    Såå söt han är lilla Rocky!för det väl en han??

  5. 5 Annie 19 augusti, 2009 kl. 10:51 f m

    Ååååå, vilken liten goding! Kommer de bra överens, kissarna? Kram!


Kommentera

Arkiv


