Ett par LOs

Jag scrappade faktiskt för någon vecka sen, en dag när det var regnigt.

nu har jag 2
Jag är så stolt över mina två prinsar! Tänk att jag fick två till sist.

När jag höll på hittade jag en färdig LO som jag inte tidigare visat. Den har legat i pappersmappen sedan senast jag var på scrapträff i början av april.

bamse
Albin, i blåa solkepsen, fick träffa Bamse vid poolen på Rhodos. Sommaren 2007.

Nu ska jag gå ut i solen igen och se var min stora prins är någonstans. Han gick till granntjejen för ett par timmar sen och det har varit så tyst länge nu. Ha det bra!

3 Responses to “Ett par LOs”


  1. 1 Arletta 17 juli, 2009 kl. 8:34 e m

    Fina! Har faktiskt fått lite scrap-sug senaste tiden, fast digital dito. DEu råkar inte ha några länkar till sidor med gratis sets?

  2. 2 Milla 20 juli, 2009 kl. 10:11 f m

    Vilken fin och härlig LO. Förstår din glädje, jag vet ju lite om hur ni kämpat 🙂
    BamseLO:en är superläcker! Gillar stjärnorna!
    Kramis!

  3. 3 Zara 23 juli, 2009 kl. 8:45 e m

    Härliga layouter du skapat, gillar den översta extra mycket. Kram


Kommentera

Arkiv


