Operation: Ösregn

Jodå, visst fick vi till en bra innedag till slut. Efter en morgon utan dess like (toktrotsig femåring hoppar i sängen och skrattar åt mamman som inte vill att bebisen ska bli påhoppad typ…), så artade det sig. Efter massor av gung och gos somnade lille A och sover än. Store A och jag bakade, som jag hade lovat. Det höll på att gå i stöpet, då jag upptäckte att huset var utan smör, men det funkade bra med Bregott. *skriver upp smör i den mentala inköpslistan*

090709 sockerkaka

Vi bakade, jag brände mig på tummen, fick spruta och medicin av doktor Albin och till sist en underbar sockerkaka med en kopp nybryggt kaffe. Måste dessutom passa på att tipsa lite. Bästa kaffet kommer utan tvekan ifrån Änglamark. Heja COOP!

0 Responses to “Operation: Ösregn”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


