Välekiperad

Om inte bebisen tittar ut snart så kommer han bli väldigt välekiperad. Nästan varje dag färdigställer jag något nytt. Här är det senaste:

090516 hjälm ecobomull

En liten hjälmmössa i samma garn som koftan och tossorna.

Jag har även sytt ett nytt överdrag åt amningskudden jag sydde när jag väntade Albin.

090516 fodral amningskudde

Jag har faktiskt scrappat lite också, men visst glömt att scanna så det visar jag i veckan istället. Scrappade dessutom ett kort som jag gav bort idag, men det glömde jag scanna innan vi gav bort det… Så kan det bli! 🙂

I övrigt har helgen bjudit på trötthet, väntan, trädgårdsstök, grillning och trevligt besök. Vi har äntligen sått gräs och fått en massa annat bra fixat här hemma. Nu väntar en lugn och skön söndag kväll. Förresten, undrar om jag och M är de enda i landet som inte har en aning om hur det gick för Sverige igår i ESC? Och vi vet heller inte vem som röstades ur Robinson. Kanske är det bara positivt? Ska nog surfa in på Aftonbladet och uppdatera mig lite.

3 Responses to “Välekiperad”


  1. 1 Marie med AOA 17 maj, 2009 kl. 11:22 e m

    He he fina saker du gjort. Jag har inte en susning vilken plats Sverige kom på. 😉 Men jag vet vem som röstades ut i robinson i går. Men ska kanske inte skriva det om du vill se reprisen. 🙂

  2. 2 Zara 18 maj, 2009 kl. 7:46 f m

    Vad du är pysslig, en ursöt mössa. Hoppas han kommer snart!
    Kram

  3. 3 Annika 18 maj, 2009 kl. 11:36 e m

    Åh, så spännande!!!!! Det ska bli roligt att se vem som är därinne! Och jag är imponerad av allt gulligt du gör! Lycka till nurå… Kram!


Kommentera

Arkiv


