Vinn stämplar!

Jag har inte scrappat på ett tag faktiskt. Det stannade av när vi började renovera allrummet och sen dess har jag inte riktigt haft någonstans att vara med mina prylar. Det går segt att organisera alla grejer… Men igår satte jag igång lite smått och nu börjar mina papper och grejer ligga framme på nya skrivbordet. Jag hittar inte allt än, så det känns svårt att obekvämt men jag måste ge det en chans. Jag har ju så mycket att scrappa om nu!

För att inspirera igång mig läser jag tidningar och surfar mycket scrap nu (men slutar nästan alltid på någon blogg om inredning eller bebispyssel… fokus på fel ställe nu?) och dök på det här:

En hel hög med stämplar från Inky wings! Kolla här om du också vill vinna. Utlottningen sker på Mors dag (och faktiskt min födelsedag) 31 maj. Det vore ju en fin present. 😉 

Nä, nu ska jag gå och vara lite kreativ (försöka i alla fall!) istället, för den där ungen verkar ju inte vilja komma ut idag heller.

0 Responses to “Vinn stämplar!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


