Så liten

Allt är så smått till en bebis. Igår blev den lilla ullkoftan färdig och trots att den är i minsta storleken kommer den vara alldeles för stor för vår lille bebis. Men han har något mysigt att växa i i alla fall. Jag blev nöjd med färgerna och knapparna och ja, allt. För en gångs skull följde jag ett mönster hela vägen, förutom att jag bytte ut garnet från bomull till ull, M&K Eco babyull. Knapparna är i trä.

090507 liten ulltröja

Den söta galgen är ifrån Maileg och är köpt på Elsas hem, en butik jag gillar massor.

3 Responses to “Så liten”


  1. 1 Emma 8 maj, 2009 kl. 8:43 f m

    Åh, så söt!!! Lycka till med bebis!!

  2. 2 Marie 9 maj, 2009 kl. 11:41 f m

    Åh, men så fin. Och så liten!
    Duktig du är! OM du vill och har tid någongång framöver *hehehe knappast troligt* så får du gärna sticka till vår Liten alt. visa mig hur man gör! Men jag är ju vänsterhänt så det kan bli lite svårt… Vill så gärna kunna!

    KRAM!


Kommentera

Arkiv


