Det händer grejer

Nej, det har inte kommit ut någon bebis ännu. Men det har hänt massor här hemma. Alldeles snart kommer jag kunna visa er bilder på ett hus som har förändrats de senaste veckorna. Men jag har varit lite upptagen med att tvätta, vila, sticka, vila, måla, vila, fira Valborg, vila, ha förvärkar, vila, laga mat, vila och så vidare… Ärligt talat har jag inte vilat så mycket som jag borde. Det känns kroppen. Men nu har vi börjat få ordning och jag mår bra av det. Nu ska jag vila sista biten fram till förlossningen. Ta några lugna dagar på jobbet och avsluta allt. Jag hoppas jag hinner bjuda på tårta innan bebisen bestämmer sig för att titta ut, men man vet ju aldrig… 😉

Snart hoppas jag att min nya scraphörna är iordning också, för jag har så mycket bilder att scrappa. Det där gravidalbumet jag skulle börja med för ett halvår sen är visst inte ens påbörjat… På återseende!

3 Responses to “Det händer grejer”


  1. 1 Annie 4 maj, 2009 kl. 2:22 e m

    Skönt att höra att allt är bra, eller i allafall skapligt! Sköt om dig och ta det lugnt, gumman!

  2. 2 annica 4 maj, 2009 kl. 2:49 e m

    åhhh det är så spännande med allt!! 🙂

  3. 3 Majjen 13 maj, 2009 kl. 11:32 f m

    Åh, vad jag önskar att jag också fick iordning! Det blev ju verkligen stor skillnad! 🙂
    Härligt att vara klar innan lillebror kommer, hoppas att han är på G nu!!!!


Kommentera

Arkiv


