Jag tar det lugnt

Alla ni som tittar in här och undrar när den där uppdateringen kommer, ni kanske får vänta ett par dagar till. Jag tar det nämligen lite lugnt nu. Min kropp har inte mått så bra de senaste dagarna och visat stressymptom. Igår och idag har jag varit hemma från jobbet och magen är i bra form igen. Däremot visade det sig imorse att bebisen i magen inte växer som den ska, så nu är jag ordinerad vila.

På onsdag ska jag på nytt tillväxt-UL och därefter får vi se om det blir något mer jobbande eller inte för min del. Hur som helst verkar det som att vi upprepar allt som hände i slutet av förra graviditeten. Min kropp verkar inte vara gjord för en full graviditet eller nåt?! Den som vill kan följa min graviditetsdagbok här, där jag skriver lite mer om vad som händer.

Nu ska jag peta i mig lite lunch och sen ut i solen till min stickning. 🙂

1 Response to “Jag tar det lugnt”


  1. 1 Zara 28 april, 2009 kl. 2:28 e m

    Vännen, jag vet allt om prematura barn och bli inlagd på sjukhus och tillväxthämmade barn.
    Ta det nu riktigt lugnt och vila mycket och se till att bebisen får stanna inne så länge det går.
    Stor kram


Kommentera

Arkiv


