Lite pyssel

Jag har ägnat kvällen åt att vara sjukt trött (tack för det Polaraminet!) och riva tapeter. Men jag har även scrappat ett bebiskort! En kollega fick en liten flicka nyligen.

flickkort2

Passar även på att visa lite pyssel som jag inte visat innan:

grattis1

Ett kort som svärmor fick i födelsedagspresent i slutet av mars tillsammans med en underbar jätte-Mårbackapelargon.

ask-var-m-ljus

En scrappad tändsticksask jag gav bort för ett tag sedan. Jag tycker om att sätta ihop små cellofanpåsar med scrapgodis i när jag ska gå bort eller för att muntra upp en vän.

1 Response to “Lite pyssel”


  1. 1 Milla 9 april, 2009 kl. 2:02 e m

    Så fina kort och vilken trevlig presentpåse. Hoppas ni får en trevlig påsk. Kram!!


Kommentera

Arkiv


