Albin och baljan

Jag vet inte om det beror på att vi snart får en ny liten bebis. Men jag har sån lust att scrappa bilder från när Albin var liten. Det finns en hel del foton om jag säger så. Så i måndags gjorde jag en snabb LO om Albin och baljan. Bilderna är ifrån maj -05, då han var drygt 1 år. Han lekte med en balja som vi hade i köket när vi renoverade det i lägenheten.

baljan

Inga knappar *kors i taket* och bara spillpapper som mönstrat. Det gick riktigt fort att göra den och jag gillar den massor. Stjärnorna och cirkeln till höger är färglagda med Promarkers. (och jo I-M, de är uuuuuuunderbara!!)

2 Responses to “Albin och baljan”


  1. 1 Spooky 2 april, 2009 kl. 10:36 e m

    *lalalalalala* himla dålig täckning här borta ser du ;o) Tack för att jag fick träffa dig i måndags 🙂 mysigt även om jag inte var på topp.

  2. 2 Erica E 29 april, 2009 kl. 12:10 e m

    Snyy lo.
    Det är rätt skönt att få användning för spillpapper, de brukar (hos mig iaf) hamna i en hög som sällan gås igenom…


Kommentera

Arkiv


