Våren, kom!

Jag som trodde att den här veckan skulle bli lite lugnare. Tjenahejsan! Det är ju roligt med lite att göra, men nu börjar det ju bli löjligt. Det är något varje dag. Hela tiden. Och är det inget planerat så händer något ändå.

Till råga på allt har någon beställt snö igen! Sluta nu, jag vill ha vår. Fågelkvitter, blomknoppar och knak i växande träd. Jag vill ut i trädgården och röja, klippa, mysa, lukta! Vi har ett fällt träd att ta rätt på, en veranda att bygga och en stor häck att klippa ner. Och så allt annat…

Sitter och kikar på en nästan färdig LO som ligger på bordet. Den saknar lite text och jag surar över att min svarta dymotape är slut. Kanske tar jag mig en tur till Clas Ohlsson imorgon och köper lite ny så den kan bli färdig? Eller ska jag tänka om? Mini alpha kanske skulle funka här… Hrm.

Tills jag har bestämt mig så slänger jag mig i soffan och stickar ett par varv på första bebisplagget, en liten omlottröja som strax är färdig. Bara en ärm kvar.

1 Response to “Våren, kom!”


  1. 1 Zara 15 mars, 2009 kl. 9:04 f m

    Ja man undrar liksom vad som hände?!?
    Kram


Kommentera

Arkiv


