Jag konstaterar att

– BWO inte gick till final i lördags och anledningen måste vara att Alexander Bard skippade shortsen. När han har silvriga kortbyxor går det bättre än med ridhjälm.

– Molly Sandén skulle kunna slå riktigt bra i Europa. Att hon är så ung och dessutom både söt och sjunger bra skulle kunna göra henne till en förhandsfavorit till och med.  Men vem skulle inte vinna med den där låtstarten?? Hur kan man få kopiera starten på en av tidernas ballader utan att någon knystat ett ord? (sånt brukar ju uppmärksammas hur mycket som helst) I have nothing med Whitney Houston, say no more… Vinnande koncept? Jappsidejsy! Fantasilöst? Utan tvekan!

– två vänner har fött barn den senaste veckan. Grattis familjen E och familjen T! En liten tjej och en liten kille har kommit till världen. Nästa par vi känner som väntar barn är vi. Shit!

– igår var en trött och jobbig dag, utan gott humör och ork.

– idag är en bättre dag, både vattengympa och semmeltisdag!

– jag har fått en utmaning om äcklig mat ifrån minst tre personer samtidigt och jag tänker strunta i att svara på den. Fy skäms på mig, men det blir för komplicerat helt enkelt när jag ska svar tre gånger på samma utmaning, fast med olika förutsättningar. 🙂

– jag har världens bästa make (som för övrigt har namnsdag idag *grattis Älskling*) och ikväll kom jag hem till dukat bord med pannbiff, stekt lök, potatis och  hela köret. Suveränt smaskigt!

Trevlig fettisdag! Nu börjar fastan.

0 Responses to “Jag konstaterar att”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


