Tre färska LOs

Jag var på scrapträff igår och knåpade ihop tre LOs. Den sista gjorde jag klart hemma i soffan, lagom till bidrag nr två på Melodifestivalen. Alla är till tävlingar på Scrappiz cyber crop.

kapten-x2

4-ar

Dessa har jag scrappat efter samma skiss. Det var inga problem alls att få ihop två bidrag till tävlingen, som gick ut på just det; två bidrag utifrån samma skiss.

samling-vid-krubban

Den sista är till en tävling, där man inte fick använda mönstrat papper. Kul med en jul-LO utan rött och grönt! Den blev lite mörk, men färgerna på papperen är de samma som i Albins slip over.

4 Responses to “Tre färska LOs”


  1. 1 Zara 22 februari, 2009 kl. 10:23 e m

    Jättefina layouter, 4 år blev en favorit!
    Kram

  2. 2 Milla 23 februari, 2009 kl. 2:03 e m

    Kanonfina alla 3! Jag har en liten utmaning i min blogg 🙂

  3. 3 Articsisters 23 februari, 2009 kl. 2:46 e m

    Hej!
    Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
    Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

    Sobra och sbygga LO´s.

    Lisbet

  4. 4 Spooky 23 februari, 2009 kl. 11:57 e m

    Snygga som bara sjutton men det visste jag ju redan. Du är utmanad hos mig =)


Kommentera

Arkiv


