Glad!

Idag är jag glad för:

– att Albin blir av med gipset imorgon (hur fort kan tre veckor gå egentligen??)

– att jag har ätit världens godaste semla, en Ettansemla (alla västeråsare vet vad jag talar om)!

– att jag mår bra och är pigg, trots min onda rygg och bäcken.

– att jag fått en fin award av både H och Grodis:

Håll en tumme för att allt är bra med goskillens arm imorgon, så det här eländet är slut. Om allt går bra ska vi ta ett härligt bad imorgon eftermiddag och sen blir det pyssel hemma för Albin och mamman!

4 Responses to “Glad!”


  1. 1 Morfar 10 februari, 2009 kl. 11:48 e m

    Roligt att få läsa att allt är bra,
    Morfar

  2. 2 Zara 11 februari, 2009 kl. 8:38 f m

    Hoppas gipset åker av idag!
    Gott med semla, jag ska äta en imorgon, mums!
    Kram

  3. 3 Milla 11 februari, 2009 kl. 12:07 e m

    Håller tummarna att allt är okej! Mums vad gott med en ettansemla! Det ska jag köpa på fredag!!

  4. 4 Ellinor 11 februari, 2009 kl. 9:05 e m

    Åh ja, en ettansemla åt jag igår på jobbet. Min första och den var så god, lite väl mycket grädde kanske men det går ju att peta bort. Kram


Kommentera

Arkiv


