Vitt vitt vitt!

Jag gillar egentligen vinter. Men hur vackert det än är och roligt det än är för barnen så blev jag rätt less imorse när hela världen hade fått ännu ett vitt täcke. Jag vill inte halka runt och ha ont och A är så begränsad i utelek nu med bruten arm, så våren hade gärna fått komma tidigt i år.

Vi tog bilen in till stan på förmiddagen och åkte lite i backen med J, M och R. Tack J för draghjälpen. Min rygg fixar inte sånt just nu, då har jag ont i flera dagar efteråt.

Ikväll börjar simskolan för terminen. Jag får åka ensam dit idag och Albin tycker väl att det är lagom roligt. Som tur är har han farmor här som underhåller och har ork! Pappan är ute med farfar och sin storebror för att såga ner vårt jätteträd på framsidan. Det är redan stor skillnad och i sommar kommer vi ha mer sol på poolen!

trad

4 Responses to “Vitt vitt vitt!”


  1. 1 Zara 9 februari, 2009 kl. 2:33 e m

    Vad tråkigt att du mår så kasst, det var en härlig vinterbild du tagit men det hjälper ju inte mycket när man inte kan njuta av det! Kram

  2. 2 Helena W 10 februari, 2009 kl. 11:27 f m

    hej vännen! du har en award på min sida;-) kram

  3. 3 Arletta 10 februari, 2009 kl. 9:36 e m

    Är det en utsikt från ert hus? Det är ju THE utsikt! Wow!

    Väldigt vackert med allt vitt men jag förstår att ni längtar till våren!

  4. 4 Elin 10 februari, 2009 kl. 9:46 e m

    Arletta: Japp, det är utsikten från vårt hus. Lite mer åt vänster så ser man ännu mer av Mälaren, dit vi har bara ett par minuters promenad. Vi bor på en liten ö faktiskt.


Kommentera

Arkiv


