Trött, tröttare, Elin

Efter två riktiga skitnätter känner jag mig som en urvriden trasa. Och det är bara måndag. Hur lång kommer den här veckan kännas egentligen? När det väl är tyst och lugnt så jag  borde kunna somna så är det en liten inne i magen som tycker det passar med ett danspass.

Nu ska jag packa lite scrapgrejer och så min vattengympaväska, för imorn är det tisdag. Jobb, hopp i poolen och scrapträff. Jag ska scrappa på uppdrag på onsdag, till ett litet speciellt projekt som jag berättar mer om efteråt. Det ska bli roligt, men otroligt annorlunda och utmanande så jag är lite nervös. Men det kräver i alla fall en hel del förberedelser, så det får jag använda morgondagens scrapträff till. Skojigt att få träffa alla glada scrappare (och mina gamla kursdeltagare) igen!

Undrar om det finns något ännu tröttare ord än tröttast?

Förresten. Våren. Är det någon som kan slänga hit den? Jag längtar.

2 Responses to “Trött, tröttare, Elin”


  1. 1 Milla 3 februari, 2009 kl. 4:50 e m

    Men så roligt med scrapträff! Var är du på scrapträff nånstans?
    Hoppas du piggnar till snart! Kram /Milla

  2. 2 Arletta 4 februari, 2009 kl. 9:49 e m

    En till som längtar till våren! Är så trött på mörkret nu. Går upp kl. 5 om dagarna och då är det natt, åker iväg kl 6 och det är fortfarande natt. Sen när man kommer hem så är det inte många stunder det är ljust. VÅÅÅÅREN! Var är du?


Kommentera

Arkiv


