Hemifrån

10 layouter hittills i januari… jag tror det är mer än på länge. Min scraplust har återfunnit sig! Jag tror helt klart att lusten och kreativiteten speglar hur man mår och just nu mår jag himla bra.

Nu skulle jag ha åkt hemåt, eller förbi dagis kanske, för att hämta A om det hade varit som vanligt. Men nu är det inte som vanligt och vi är redan hemma. Så här kommer layouten:

jag-vill-bli-som-du-pappa

Jag bara älskar det här fotot. Pappa i amerikansk fotbollskläder är Albins största idol. Den stora amerikanska fotbollen är faktiskt ett papper som jag köpte i USA för flera år sen (ärligt talat var det M som valde det!) och nu klippte jag bara ut fotbollen och monterade på ett Bazill istället, för färgen på fotbollsbakgrunden blev inte bra ihop med resten. Jag ville helt klart få fokus på fotot den här gången och tycker jag har lyckats ganska bra.

Jag har en snäll chef som låter mig jobba lite hemifrån nu när dagis inte vill ha Albin där. Det har sina fördelar. Man kan köra igång en tvättmaskin på ”fikarasten” och man hinner läsa morgontidningen till frukost. Albin sköter sig helt själv så att stöka undan lite jobb i lugn och ro är inga problem.

2 Responses to “Hemifrån”


  1. 1 Milla 27 januari, 2009 kl. 12:16 e m

    Cool LO!! Du har ju scrappat ett ”klappa-på-papper” Tihi! Jättefint. Fokus på fotot utan tvekan!
    Hoppas det är okej med Albin! KRAM!

  2. 2 Charlotta 2 februari, 2009 kl. 11:01 e m

    Gud så snyggt !! vilken fullträff !!!


Kommentera

Arkiv


