Scrapbooks etc. Page planner

Jag älskar skisser och enkla, snabbscrappade layouter som är lätta att inspireras av. Därför kunde jag inte motstå att köpa Scrapbooks ets. Page planner när jag hittade den på Pressbyrån häromdagen. Den stod i tidningshyllan, men jag ser den mer som en bok (det måste jag göra för att kunna motivera det priset!!). Det är en specialutgåva av Scrapbooks etc. och är upplagd som en slags skissbok (146 sidor);  full av skisser, tolkningar och varianter nästan i det oändliga. Precis i min smak!

För den som gillar skisser och behöver inspiration kan jag verkligen rekommendera den. Här är min första layout, som är direkt inspirerad en av en av skisserna i tidningen.

hostutflykt

Fotona har jag haft länge, de är från oktober 2006. Men jag har inte alls vetat hur jag skulle få ihop det. Tills nu.

1 Response to “Scrapbooks etc. Page planner”


  1. 1 Milla 27 januari, 2009 kl. 12:18 e m

    Åhhh den vill jag också ha 🙂 Kanonfin LO. Jag har lovat mig själv att BARA scrappa spillpapper ett tag nu… det svämmar liksom över. Då skulle det passa kanon med lite skisser.


Kommentera

Arkiv


