Ny LO, scrapgodis och fixarlördag

Idag har  vi haft en lugn skön dag, förutom två galna timmar på IKEA. Man behöver ju inte ens vara gravid för att få sammandragningar av att åka dit en lördag. Mycket folk trots att löningen inte har varit ännu och vi hade givetvis bestämt oss för att äta lunch där. Men vi överlevde och storhandlade som vanligt för 150 kr eller så… Lite nya lådor att förvara Albins och mitt pyssel i, behövs alltid.

Hemma röjde vi i köket och fixade och donade. Köket blev så bra så! På vägen hem slank vi in på Nordik och till sist fick jag ändan ur och köpte den där fina brödkorgen från Bruka som jag trånat efter i ett år eller så. Den står på köksbordet (som är prytt med vårfräsch duk) och bara är snygg som den är. Imorgon bitti blir det invigning.

Lite sent på lördagkvällen laddar jag upp ännu en LO som jag hunnit färdigt med senaste veckan. Jag påbörjade den i tisdags på träffen.

toabus1

Sen vill jag passa på att sprida budskapet om lite bloggodis som finns hos Pappersvinden just nu. Lycka till alla som är sugna på att vinna. (jag också, så klart!) 🙂

4 Responses to “Ny LO, scrapgodis och fixarlördag”


  1. 1 Zara 19 januari, 2009 kl. 10:05 f m

    Åh vad kul när man äntligen köper den där grejen som man velat ha så länge.
    Fin-fin layout!
    Kram

  2. 2 Arletta 19 januari, 2009 kl. 9:47 e m

    Haha… det ser precis likadant ut när jag är på toa. 🙂

  3. 3 Helena W 20 januari, 2009 kl. 12:44 e m

    Hej vännen! Härligt att få shoppa loss lite! Har funderat länge på BRUKA-lådan oxå, men inte kommit iväg… Var faktiskt på väg nu på morgonen, men det får bli senare, orkade inte…

    Du har fått en award hos mig:-)

    Du bloggar härligt och det är så kul att följa erat liv på andra sidan sjön 🙂 Kramis

  4. 4 Karin/Rosa maränger 20 januari, 2009 kl. 8:34 e m

    Såg precis din kommentar hos mig. Här kommer min nya adress/blogg

    Karin


Kommentera

Arkiv


