Kreativiteten flödar!

Scrapträffen igår kväll var ju lika rolig som alltid. Det är så otroligt inspirerande att träffa andra kreativa själar som skapar på av liv och lust. Jag fick nästan två färdiga layouter med mig hem dessutom, trots att jag bara var där i två timmar.

Har fått den här söta awarden av både Milla och Charlotta, som jag ska försöka ge vidare.


Så här står det om awarden:
Detta är ”kriterierna” för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.

Jag har lika svårt som alla andra att välja ut några bloggar, men jag gör ett försök:

Lindzi – som har en stil jag gillar och en blogg som alltid inspirerar.

TinaJ – för att du scrappar så snyggt!

Ellison – för sin okomplicerade, snygga scrapstil.

Zara – för att du delar med dig av livet!

Mette – för att din kreativitet aldrig tar slut och det alltid finns så mycket att se i din blogg.

ulrikarulrika – med en blogg som är jättetrevlig och inspirerande!

Spooky – för att det har ramlat in inlägg! Keep up the good work!

Milla – jag ger tillbaka (härmapa, jag vet), men jag gillar din stil så mycket och din blogg är alltid kul att besöka. Och för att du delar med av dina fina foton!

0 Responses to “Kreativiteten flödar!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


