Scrapflyt

Som Milla antydde i sin kommentar nedan så har jag scrapflyt just nu. Gjorde klart ännu en LO igår kväll, men eftersom vårt bredband strular så laddade jag aldrig upp den. Jag scannade den inte ens… *lat* Så det får bli imorgon eller så, för ikväll ska jag iväg på *håll i er* scrapträff!

Har fått en fin award av Milla också, men även den får jag lov att ladda upp senare. Tack sötnosen!

1 Response to “Scrapflyt”


  1. 1 Charlotta 14 januari, 2009 kl. 5:24 e m

    Hej !

    vill önska en god fortsättning på det nya året !!
    Du har en Award i min blogg !

    //Charlotta


Kommentera

Arkiv


