Svisch, sa helgen!

Jag skulle skriva massor med bra inlägg när vi kom hem på eftermiddagen, men sen valde vårt bredband att inte fungera alls under flera timmar så det gick inte så bra. Värst var att tv-n inte funkade heller (går också via bredbandet) och svt var ju trevliga nog att visa VSK spela hemmamatch live. Vi fick tillbaka bilden i slutet av matchen och jag höll nästan på att föda barn av nervositet. Tur det inte är maj än… Haha!

Vår helg har varit lugn och skön, men alldeles för kort som vanligt. Det säger bara svisch, så är det söndagkväll…

Igår byggde Albin och jag en snögubbe som säkert redan har smällt och idag har vi shoppat loss på lite kläder till stora killen och ett par mysbyxor modell ”MAMA” till mig. Mats fick hålla till godo med strumpor. 😀

Jag har scrappar klart en LO under helgen och jag har stickat klart framstycket till Albins tröja. Nu behöver jag beställa garn till ärmarna som ska bli randiga, så tröjan kan inte bli färdig förrän det har kommit.

helsingfors

En snabb, rätt enkel LO om Albins helg i Helsingfors förra året. Hans första resa utan mamma och pappa, utomland till och med! När jag ser den färdiga layouten så inser jag ju att jag måste stansa Studio oftare, det är ju så snyggt! (för den oinsatte så är Studio typsnittet på alfabetet jag har använt)

1 Response to “Svisch, sa helgen!”


  1. 1 Milla 13 januari, 2009 kl. 11:23 f m

    Hej där! Ännu en ursnygg LO! Vilket scrapflyt du har!
    Du har en liten award i min blogg om du vill 🙂
    KRAM! /Milla


Kommentera

Arkiv


