Jag jobbar över

Massor. Alldeles för mycket för att det ska vara bra för varken min onda rygg eller min själ. Men jag ser ett slut. Efter jullunchen på fredag kompar jag ut och tar en lång, lång ledighet. Det är jag, min mage, min rygg och min själ värd. Vila och tid med min underbara, lilla familj.

jul-brun

Lite julstämning kan jag bjuda på ändå. Goda lussebullar (Hänglar tror jag, har lånat stämpeln av Spooky) och God jul-stämpel från Hänglar. Pepparkaksgubbarna kommer från Forma Hantverk.

3 Responses to “Jag jobbar över”


  1. 1 Milla 18 december, 2008 kl. 11:22 f m

    Vilket juligt och fint kort!
    Skönt att du snart får vara ledig med familjen. Det är jag med och det ska bli sååå skönt!! KRAM!! /Milla

  2. 2 Lisa 18 december, 2008 kl. 10:59 e m

    Tack för gullig kommentar i vår gästbok! Livet har verkligen varit tufft nu på sistone men nu hoppas vi det vänder snart… Och i natt sover vi första natten i huset även om det inte är färdigt, häftig men konstig känsla! Stor kram till er alla och hoppas ni får en lugn och skön jul, det är ni verkligen värda! KRAMAR!

  3. 3 Anneli/Cropkakan 22 december, 2008 kl. 9:23 e m

    Hej!
    Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
    Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
    Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
    Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår….
    http://stampelbodens.blogg.se
    Kramar från Bloggjägaren Anneli


Kommentera

Arkiv


