Tiden igen

Jag tycker att tiden har gått ganska sakta. Men plötsligt är snart november slut och innan vi vet ordet av är ett nytt år här.

grattis_imI helgen var vi på min  söta vän Spookys 30-årsfest, där vi hade trevligt och åt massor med god mat. Till födelsedagstjejen hade jag så klart gjort ett kort:

Trots att min Soft Pink-Pro marker inte kom med paketet jag beställt i veckan, så blev det bra ändå. Och jag erkänner; Pro markers har omvänt mig! Det är löjligt enkelt att använda dem, det känns nästan fuskigt! 🙂

Min samling med 10 pennor kommer nog stadigt att växa till sig…. *visslar*

Det enda jag inte riktigt får till ännu är att använda blendern, måste öva mer på det.

För den som vill går det att klicka på kortet och se det större. Stämpeln kommer ifrån Hänglar & Stänglar. Resten är röd punchinella och mönstrat ifrån MM.

Ikväll ska jag scrappa lite till. Och sticka vidare på en gosig tröja åt Albin.

4 Responses to “Tiden igen”


  1. 1 Marie med AOA 25 november, 2008 kl. 1:05 e m

    Hej!
    Hur mår bebisen i magen? Vilket fint kort du har gjort! Som vanligt. 😉 Hur använder man pro marker pennor? Jag ser liksom bara en vanlig penna… *förvirrad*
    /Marie *hyfsat ny på scrapping*

  2. 2 Tina J 26 november, 2008 kl. 2:22 e m

    Fint kort!

    Jag är också så sugen att testa de där pennorna, måste nog köpa några. Var har du köpt dina (du får gärna svara i min blogg så jag vet var jag har svaret, haha)?

  3. 3 Mia Nilsson 26 november, 2008 kl. 3:22 e m

    Härligt kort! Håller med om ProMarkers…helt beroendeframkallande! =)

    Kram!

  4. 4 Ellinor 28 november, 2008 kl. 9:26 f m

    Så fint det blev 🙂 Jag är ett fan av dessa pennor också. Kram


Kommentera

Arkiv


