Snabbscrap!

Jag slängde ihop tre layouter ikväll. Jag är faktiskt nöjd med alla tre, men ni får bara se två av dem. En sparar jag till om några dagar… 😉  Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten på bilderna, men jag orkade inte scanna dem ikväll och mörkret gör det svårt att fota.

finn-ett-fel
Ja, det är Tomten som är på väg! 24 december 2006 utanför vårt hus. Med solen som sken på gräset kunde man tro att han kommit fel… Granpapper från Forma Hantverk och blompapper från Daisy Bucket Design. Jag ville dela LOn och spegla både vinter och vår, som en krock. Därför valde jag att dekorera gransidan med gräs och myror och blomsidan med snöflingor.

mammas-hjarta
Albin är mammas hjärta. Här var han en trött liten kille på Rhodos förra sommaren, som kröp upp i mitt knä och bara myste! Fina hjärtpapperet kommer från Forma Hantverk och jag blir så nostalgisk av det, för så såg tapeten ut i mitt flickrum när jag var liten. Den här LOn blev min bästa på länge.

4-arskalas
Till sist kommer en LO från Albins 4-årskalas. Inga bra bilder, men så värdefulla ändå. Det fick bli en ganska barnslig, lekfull sida med mycket färger. QK-ballonger högst upp till vänster, den röda sitter på 3D-kuddar. Den här LOn gjorde jag under scrapmaran förra helgen.

Som jag skrev har jag lite på lager och snart kommer de. Håll ut! 😉

God natt och trevlig helg!

7 Responses to “Snabbscrap!”


  1. 1 LenaS 9 november, 2008 kl. 8:08 e m

    Åh vilka underbara Loer!
    Tack för insperationen!
    kramis/LenaS

  2. 2 Mia 9 november, 2008 kl. 11:11 e m

    Så fina alla tre men ”Mammas hjärta” är så läcker!!

    Kram!

  3. 3 Milla 10 november, 2008 kl. 11:12 f m

    Jättefina!! Formas papper är underbara. Kram!

  4. 4 Ellinor 10 november, 2008 kl. 2:18 e m

    Men så fin ”Mammas hjärta” var, och tomtebilden är ju så kul. Den sista har jag ju sett redan och säger det igen, den vart väldigt bra! Ballongerna smälte in bra tycker jag. Kram

  5. 5 Charlotta 10 november, 2008 kl. 9:30 e m

    Här har det hänt grejer !! förstår att du var extra nöjd med Mammas hjärta… superfin !!
    Ha det !

  6. 6 Karin/Theas rum 18 november, 2008 kl. 11:28 e m

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja, den där synarelen, vad den sved i ena näsborren. Den var värst tyckte jag.
    Vi hade också ett barn sen innan på narurlig väg och gjorde våra försök på Carlandersk i Gbg. Kul att läsa, det var som att flytta sig tillbaka till våra försök för några år sen. Känslomässig berg- och dalbana, jodu!

    Grattis igen!!!

  7. 7 Karin/Theas rum 18 november, 2008 kl. 11:29 e m

    Carlanderska ska det naturligtvis vara.


Kommentera

Arkiv


