Lediga

Albin och jag har varit Matslösa hela veckan. Det har funkat bra, men det blir så klart lite extra slitigt när man är van att dela på allt. Så idag har jag tagit ledigt och vi bara myser hela dagen. Vi har ätit långfrukost, spelat hockeyspel och så skulle vi leka med Play doh. Men degen hade torkat för locken satt inte helt på, så nu måste vi köpa mer deg. (jaaa, man kan göra egen också……..)

Snart ska vi äta lite och åka in till stan. På agendan står fika med kompisar, vinterskoshopping till prinsen och så lite strosande så klart.

Vädret här är väldigt blåsigt idag också, så kratta löv känns som en dålig idé. Då ligger de snart tillbaka utspridda på gräsmattan.

Scrappat och pysslat har jag i alla fall gjort en del de senaste veckorna. Men jag kan inte visa så mycket än. Men här är mitt senaste stickprojekt, en beställning till lilla damen vi ska fika med idag:

Förhoppningsvis kommer uppdateringarna lite tätare framöver, det känns som att svackan är förbi. 😀

7 Responses to “Lediga”


  1. 1 Marie med AOA 24 oktober, 2008 kl. 11:17 e m

    Men gud så söta! Du är verkligen duktig!

  2. 2 Monica 27 oktober, 2008 kl. 9:28 f m

    Ja de är verkligen underbart söta!

  3. 3 Milla 27 oktober, 2008 kl. 9:45 f m

    Hahaha, jag läste MAT-lösa!! Å tänkte… Varför då? Det verkar ju jobbigt… Såklart jobbigt att vara Mats-lösa också man utan mat är nog värre *tihi*
    Skönt att svackan verkar vara över. Kram kram /Milla

  4. 4 Milla 27 oktober, 2008 kl. 9:46 f m

    Supersöta små skor också!! Glömde skriva det 😉

  5. 5 Charlotta 27 oktober, 2008 kl. 10:31 f m

    väntar med spänning på dina nya alster !

  6. 6 Mia Nilsson 27 oktober, 2008 kl. 7:57 e m

    Hi hi…jag läste också Matslösa helt fel! =) Ursöta små stickade skor!!!

    Kram!


Kommentera

Arkiv


