En annan dag

Åh, jag har så mycket att skriva om. Jag skulle kunna skriva om scrapträffen jag var på i lördags, eller om den vackra hösten som verkligen är här på allvar, eller om världens finaste 4,5-åring som är på skogsutflykt med gummistövlar och hemstickade raggsockor.

Jag skulle också kunna visa en massa scrappade LOs, hemrenovering som fasktiskt sker i all tysthet och lite inspiration.

Men jag gör inte det. Inte nu. Inte idag. Hoppas ni har tålamod och kikar in då och då i alla fall.

1 Response to “En annan dag”


  1. 1 Marie med AOA 8 oktober, 2008 kl. 1:30 e m

    Jadå, jag är här ofta. Hoppas ni har det bra. 🙂


Kommentera

Arkiv


