Å den här

Av någon anledning ville inte WP att jag skulle ladda upp den här i förra inlägget, men nu gick det…


Inför vårt bröllop hade vi champagne provning. Inte så bra foton, men värdefulla ändå.

4 Responses to “Å den här”


  1. 1 Milla 9 oktober, 2008 kl. 10:00 f m

    Den här är också kanonsnygg!

  2. 2 Tess 9 oktober, 2008 kl. 1:51 e m

    Va mycket fint du lagt upp och vilken söt liten kille du har, helt otroligt!

  3. 3 Charlotta 12 oktober, 2008 kl. 11:03 f m

    Hej !

    här har det hänt grejer ! jättefina allihop, men… ”Min Klippa” var nog den som föll mig allra mest på läppen *s*…
    väntar med spänning på mer..

    Ha det bäst !

  4. 4 Lisbet 15 oktober, 2008 kl. 12:39 e m

    Hej!

    Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.

    Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.
    Välkommen in till mig och titta;
    http://articsisters.blogspot.com/

    Ha det bäst


Kommentera

Arkiv


