Energibrist

Tänk vad lite energi kan göra. Och tänk så den påverkar när den inte finns. Just nu är det stor brist på energi hos mig. Jag har fortfarande lust att skapa och vara kreativ, men orken finns inte just nu.

På lördag ska jag med Spooky till Sthlm på LC-mässan och scrappa hela långa dagen, så den här veckan ska jag försöka spara lite kreativitet. Dessutom behvöer min tid gå åt till bildredigering om jag ska ha några foton med mig över huvud taget.

Ikväll är det avslutning på den här scrapkursen. Det går så fort varje gång och den här gruppen var lite speciell, därför att alla kände till varandra sedan tidigare. De har fixat med fika och det är verkligen en trevlig stämning varje gång. Det har det visserligen varit i alla kursomgångar, men ändå. Jag kommer sakna dem, som vanligt.

Så. Jag lever. Jag andas. Jag finns. Men jag gör inte så mycket extra just nu.

2 Responses to “Energibrist”


  1. 1 Mia Nilsson 2 oktober, 2008 kl. 9:44 f m

    Usch ja…vad jobbigt när energin tryter. Jag vet precis vad du talar om! Hoppas du får tillbaka krafterna till träffen och att inspirationen kommer att spruta! =)

    Kram!

  2. 2 Arletta 6 oktober, 2008 kl. 9:04 e m

    Man kan ju inte vara på topp jämt, men jag vet at det kommer dagar då du kommer känna dig piggare. 😉


Kommentera

Arkiv


