Kreativa jag

Några alster jag har skapat den senaste veckan:


Ett kram-kort till finaste Emman som har opererat handen. KRAM!


Till en liten H, en ganska ny tjej som vi hälsade på idag, som även fick en sticka babyhjälm i härliga garnet Bambo soft från Rowan. Jag glömde givetvis att ta kort på mössan innan jag slog in den i paket…


En ganska o-Elin-layout. Blurriga färger, lite rörig och oregelbunden i formen. Tur jag ritade dit en ram, så jag känner igen mig lite i alla fall. Men även jag flippar ju ur ibland, precis som den LOn med Albins tygblöjebus jag gjorde förrförra helgen. Ritade och klippte ut blomramen på frihand och chalkade sen.

2 Responses to “Kreativa jag”


  1. 1 Mia Nilsson 26 september, 2008 kl. 2:34 e m

    Det är härligt att flippa ur ibland! =) Jag tycker den blev jätteläcker! Fina kort också. ¨

    Kram!

  2. 2 Charlotta 1 oktober, 2008 kl. 10:07 e m

    Tycker din ”urflippning” blev görbra !! önskar själv jag kunde ”flippa” lite ibland… är ju så ”rak o fyrkantig”….


Kommentera

Arkiv


