Mer bebisbilder

Eller bebis och bebis? Han var nästan två år här. Jag har så måna roliga foton som jag inte scrappat, så jag kan inte låta bli. Just nu är de väldigt inspirerande också så det kan nog bli ett par till är jag rädd, hihi.

Jag är inne i ett scrapstim nu och det är så kul. Tyvärr håller jag inte till på skrivbordet, för det är för stökigt… Så vårt matbord får agera scrapverkstad, till familjens förtret. Men jag är rätt bra på att plocka undan efter mig.

Scanningen blev lite dålig, men akrylbokstäverna i högerkanten står ut rätt mycket och gör det lite svårt att scanna snyggt.

4 Responses to “Mer bebisbilder”


  1. 1 Milla 23 september, 2008 kl. 12:26 e m

    Åh, den här är ju kanonläcker! Väldigt snygg färgmatchning. Ha det bra! *kram*

  2. 2 Mia Nilsson 24 september, 2008 kl. 10:11 f m

    Helt underbar!! Härligt att du är inne i ett scrapstim…då får vi se mer! =)

    Kram!

  3. 3 Lisa 24 september, 2008 kl. 10:49 f m

    Vad fint och mysigt!! Det där skulle kunna vara min A idag! 🙂 Din A är lika gammal på bilden som min A är idag! Fulla av upptäckarglädje och bus, härligt!! KRAMAR!

  4. 4 Annie 25 september, 2008 kl. 6:53 e m

    Vilken härlig LO, Elin! Både temat och själva layouten! Undrar vad det är med barn och tvättmaskiner – jag har nästan identiska bilder, fast då med Gustav som 2-åring… ;o)

    Kram,
    Annie


Kommentera

Arkiv


