Mera layouter

Jag scrappar som aldrig förr…

Hoppa – ännu en LO med rörelse. Man fick scrappa hur många bidrag man ville i varje kategori och den här passade ingen annanstans. Bilder från Rhodos förra sommaren.

Och så en layout från min möhippa. Det kommer en sida två till den här senare, men bilderna måste framkallas först. På den kommer jag skriva lite om vad jag fick vara med om. Det var en underbar dag, helt galet rolig!!

3 Responses to “Mera layouter”


  1. 1 Milla 14 september, 2008 kl. 5:42 e m

    Jisses, vad du är kreativ! Du bara skapar den ena snygga LO:en efter den andra!! Alla är jätteläckra! Jag blir jätteinspirerad! *kram kram*

  2. 2 Mia Nilsson 14 september, 2008 kl. 7:03 e m

    Hoppa är så cooool! Färglad som attan!

    Kram!

  3. 3 Benxo 5 augusti, 2009 kl. 11:14 e m

    Tjena jobbade på Rodhos sommaren 1999 ni var alldrig på den andra svenska puben på gatan där ja jobbade,, stallet hette den.. :)?


Kommentera

Arkiv


