Min poncho!

Tack vare halsflussen har jag hållit mig inne idag och vilat. Då passade jag på att färdigställa min efterlängtade poncho som jag började med för några veckor sen. Den har legat färdig, blockad och allt länge, men tiden och orken har inte räckt till att göra det sista. Men nu så. Perfekt till hösten!

Den är stickad i Silkgarden och mönstret (superduperlätt) kommer från Yll och Tyll.

4 Responses to “Min poncho!”


  1. 1 Annie 7 september, 2008 kl. 9:20 e m

    Å, så fin, Elin! Tänk att jag alltid får lust att sticka när jag besöker din blogg… Vad kan det bero på? ;o)

    Kram,
    Annie

  2. 2 Marie med AOA 7 september, 2008 kl. 10:07 e m

    Sååå fin! Riktigt höstiga, härliga färger! Tänk om man kunde sticka…

  3. 3 grodis 7 september, 2008 kl. 10:35 e m

    Åh, så fin!
    Kan man lägga in en beställning hos dig?? 😉

  4. 4 Mia 8 september, 2008 kl. 7:46 e m

    Jättesnygg!

    Krya-på-dig-kramar i massor!


Kommentera

Arkiv


