Liv

Igår fick vi se livet ur en helt ny dimension.

6 Responses to “Liv”


  1. 1 Magnus 7 september, 2008 kl. 7:16 e m

    Jag förstår inte, men är klart intresserad av det ni skriver om. Jag hörde på vetenskapsradion i morse om en eventuell ny dimension som kunde erfaras i den stora partikelaxeleratorn i CERN. Men som jag ser det är allt oklart.

  2. 2 Miss Lean 7 september, 2008 kl. 8:24 e m

    Hoppas det var ur en bra synvinkel!
    Gudarna ska veta att vi många dimensioner i detta liv.
    Det gäller bara att vinkla dem rätt. För överlevnad.
    kramar L

  3. 3 Arletta 7 september, 2008 kl. 9:44 e m

    Det är häftigt! Inte många som får den förmånen. *blink*

  4. 4 Marie med AOA 7 september, 2008 kl. 10:04 e m

    Vad menar du? *fattar inte* det var ett kort inlägg i din blogg?

  5. 5 Hanna 23 september, 2008 kl. 2:15 e m

    Jag brukar surfa in på din sida från Scrappiz. Vi har också precis köpt hus så det är spännande att följa andra i samma sits.

    Om inlägget betyder det jag först kom att tänka på så är jag glad för er skull!!


  1. 1 Asså så här är det… « Drömhuset Trackback vid 13 november, 2008 kl. 9:01 e m

Kommentera

Arkiv


