Up’n runnin’

Oh yes. Tack härliga helpdesk-? (minns inte namnet, men Nadja eller Svetlana är heta tips)! Nu kan jag jobba på allvar hemifrån. Kommer åt rubbet, men det krävdes lite trixande. 12 min och 35 sekunder måste vara rekord i att lösa ett sånt här problem. Helpdesken brukar ofta inte ge så mycket help, mest ett svettigt öra när man inte har hands free.

Sotarn var här, klättrade, borstade och dammsög faktiskt lite. Riktigt trevlig typ. Tyckte jag kände igen honom. När vi satt och gick igenom allt vid köksbordet efteråt frågade han vem jag var gift med. Jodå, det är mellanbrodern, han som spelar amerikansk fotboll. Ja, men då har ju jag köpt lägenhet av er! Stan är alldeles för liten…

Skorstenen var fin tyckte han. Jag tycker min son är fin. Och min katt och min man.

0 Responses to “Up’n runnin’”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


