Kolla vad jag har fått!

Upptäckte det nog sist i hela världen (för på mitt jobb får man inte läsa bloggar längre… ajabaja! och hemma har jag knappt hunnit sitta vid datorn på flera dagar), men jag har fått en award av fina Applecore. Gulle!

Nu kommer det svåra – jag måste lämna den vidare till fem andra enligt följande regler:

1. Only 5 people are allowed to receive this award.
2. Four dedicated followers of your blog.
3. One has to be new to your blog and live in another part of the world.
4. You must link back to whoever gave you the award.

…och på svenska:
1. Du kan ge erkännandet åt fem personer…
2. … varav fyra läser din blogg
3. En måste vara ny på din blogg och bo någon annanstans i världen.
4. Länka till bloggen du fick detta erkännande av.

Milla för att du inspirerar mig med din härliga, enkla scrapstil!

Spooky som ”bara” var en scrapvän från början, men nu är mycket mer än så. You rock! Tänk vad en hobby kan göra gott. 🙂

Annica – Vi har haft kontakt i sex år snart. Vi har träffats ett par gånger när ni bodde närmare. Nu har ni flyttat långt bort och jag önskar att vi kunde träffas med alla våra pojkar nån gång. Till dess är det kul att kunna följa varandra på nätet.

Lila är en ny blogg för mig, och troligen även min för henne. En kvinna jag inte alls har bra koll på än, men vi har båda gått igenom jobbigheter och tycker om vackra hem. Lycka till med studierna!

Och så underbara Grodis till sist, som står inför två livsavgörande resor just nu. Lycka till på båda, du vet att jag finns längs vägen!

5 Responses to “Kolla vad jag har fått!”


  1. 1 annica 26 augusti, 2008 kl. 9:37 e m

    tack tack 🙂 vi får se till att komma förbi er någon gång!!

  2. 2 grodis 26 augusti, 2008 kl. 11:24 e m

    *rörd* TACK älskade vän!!! Vilken ära. Jag är lite extra ”blödig” just nu känner jag… *snörvlar* MÅNGA KRAMAR och TACK för att du finns i mitt liv!

  3. 4 MOE 28 augusti, 2008 kl. 3:35 e m

    Sara: Tack gulle dig för länken! Jag anade att de skulle släppa den så småningom, men hittills har det inte gått att beställa katalogen. Nu har jag snart en på väg hem till mig! Tusen tack!

  4. 5 Milla 31 augusti, 2008 kl. 3:25 e m

    Åhh men tack så mycket!! Så gulligt av dig!!


Kommentera

Arkiv


