IKEA-katalogen

Jag har en skylt på postlådan. Reklam, nej tack står det på den. IKEA-katalogen brukar räknas som reklam och således får man ingen katalog om man vill spara på miljön. Tidigare har man kunnat beställa en katalog direkt ifrån IKEA, men i år går det inte. Jag vill ha en riktig papperskatalog att bläddra, inte nån töntig pdf på hemsidan!!

IKEA, förklara hur ni har tänkt! Hur ska jag bära mig åt? Jag vill ha min katalog!

5 Responses to “IKEA-katalogen”


  1. 1 Tess 19 augusti, 2008 kl. 9:36 f m

    På IKEA varuhusen säger dom i högtalarna att man ska ta bort sin ”ej reklam” skylt från och med 1:a augusti och tills katalogen dykt upp. Att det är det säkra sättet att se till att man får katalogen.

  2. 2 Grodis 19 augusti, 2008 kl. 3:18 e m

    Här kom IKEA-katalogen idag, så jag är rädd att det är för sent för er att få den i lådan i o m att vi ju bor grannar.

    Du får smyga och sno den ur någons brevlåda??? ;-P

  3. 3 Lila 19 augusti, 2008 kl. 4:05 e m

    Hej! TACK för ditt inlägg..blev jätteglad!!!! Var fräck och sno deras ”låntekatalog” dem har i varuhuset.

    Jag fick min idag…JIPPI…

    Måste kika runt på din blogg, var så ivrig och göra ett inlägg först.

    Kramis Lila

  4. 4 Ingela 20 augusti, 2008 kl. 10:53 f m

    Det är väl bara att be snällt nästa gång du besöker ett IKEA-varuhus:) Har funkat för mig förut.

  5. 5 lilleskutt 23 augusti, 2008 kl. 10:11 f m

    Jag har sett postlådor där det står

    ”INGEN REKLAM; TACK!
    (utom IKEA-katalogen)”

    🙂 Lille skutt


Kommentera

Arkiv


