Väntan

Den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge…

Jag har scrappat, pysslat och varit allmänt lite vid datorn. (Ok, jag erkänner. Jag har Betapet-at lite. Är man ordnörd så är man…) Jag lovade layouter. Här kommer den första.


En riktig Elin-layout. Jag påbörjade den i våras på en scrapträff, men nu fick jag den äntligen färdig. Journalingen handlar om Albins älsklingsfilm (Sällskapsresan) och vår resa till Rhodos förra sommaren. (tror den går att läsa om man klickar på bilden) Jag är supernöjd! Tack för lånet av Diesel, Spooky! (för nåt halvår sen eller så) 🙂

Fler sidor kommer snart. Sitter och funderar lite över vilka som kan publiceras, så jag inte gör bort mig.

En annan hemskt rolig och lite pinsam sak… Jag deltog i en tävling hos Annas scrapbooking i april. I förrgår insåg jag att jag hade vunnit och att de hade annonserat vinnaren i början av maj i sitt forum. Själv har jag bara kikat efter vinnaren i deras blogg. Jag fick be om ursäkt och fråga om det var för sent att maila min adress (som de hade bett om), men efter ett snabbt svar från Anna så väntar jag nu på en vinst! Kul! 😀

4 Responses to “Väntan”


  1. 1 Lisa 17 augusti, 2008 kl. 10:29 e m

    Snygg layout och mysig text!! KRAM!!

  2. 2 applecore72 18 augusti, 2008 kl. 1:29 e m

    Jättefin!

  3. 4 Mia Nilsson 19 augusti, 2008 kl. 4:54 e m

    Så himla härlig! Ser fram emot de andra! =)

    Kram!


Kommentera

Arkiv


