Dags att blogga lite?

Blev utmanad av Milla.

Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor.
*Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. (den biten skippar jag… alla som vill får naturligtvis anta göra detta)
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Jag har semester och försöker skippa ”Att göra-listor”, men som den obotliga listskrivare jag är så fanns den naturligtvis ändå. Fem saker blev det dock inte.

1. Roa Albin.
Det gjorde vi galant genom en tur till Sagostigen – fantastiskt roligt, perfekt med halvbra väder, för då behövde vi inte trängas med resten av Sverige… Bra barnteater och perfekt för en fyraåring!

Ja, det var det som stod på listan typ… 🙂

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Året var 1998. Jag tog mitt pick och pack och flyttade till Södertälje för att plugga till lärare.

Ställen du bott på?
Två områden i Södertälje och en hel massa i Västerås.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Klimatkompensera!
* Göra huset till vårt drömhus (även tomten förstås!)
* Resa runt och se världen.
* Se till att trygga min familjs framtid.
* Starta eget.

0 Responses to “Dags att blogga lite?”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


