Scrappat lite igen

Johodå, en hel LO har jag fått ihop. Har en massa idéer och lust, men av olika anledningar har orken bara runnit ur mig senaste tiden. Men här kommer i alla fall en sida jag är såååå nöjd med. Jag är med i en LO-swap, där man byter foton med varandra och scrappar alltså någon annans foton. När man är färdig skickar man LO-n till den som man fått fotona av. Jag fick äran att scrappa Julias söta son, som gjort stora fynd på stranden.

Det var roligt och konstigt nog rätt lätt att scrappa denna. Lät fotot få vara fokus och lekte istället med roliga detaljer, lite mesh (kors i taket), ett gammalt, ihoprullat brev och så är det 3D-lack på många av bubblorna i bakgrundspapperet, men det syns nog inte så bra på bilden.

Själv har jag fått en fin LO, som min Scrappiz-vän Erika har gjort. Hon fick två foton av mig, där Albin busat med ett av mina garnnystan. Den kom hem till mig förra veckan och ser ut så här:

5 Responses to “Scrappat lite igen”


  1. 1 Mia 1 juli, 2008 kl. 10:26 e m

    Vilken kul idé! Strandlayouten är superfin! Verkligen fotot i fokus.

    Kram!

  2. 2 Tina J 5 juli, 2008 kl. 11:44 f m

    OJ vad Albin är stor nu! 🙂 Fin layout du gjort, den kommer säkert uppskattas massor! 🙂

  3. 3 Lisbet 7 juli, 2008 kl. 6:12 f m

    Hej i sommarmorgonen
    Har inte haft tid att surfa runt men tänkte titta lite på din sida och önska dig en underbar fortsatt sommar.

    http://www.digiscrapp.blogspot.com

  4. 4 Milla 7 juli, 2008 kl. 9:09 f m

    Så fin LO du gjort om Strandfynden! Kul att scrappa någon annans foto så där.
    Jag har utmanat dig i min blogg.
    KRAM! /Milla

  5. 5 Charlotta 8 juli, 2008 kl. 10:11 e m

    Halloj,
    vilken kul idé ! och vad bra det blev !!!

    Ha en bra sommar !!


Kommentera

Arkiv


